FAQ - Często zadawane pytania
•Jakie formy płatności akceptujecie?
Akceptujemy najwygodniejsze i najbezpieczniejsze formy płatności:
-
BLIK
-
Apple Pay
-
Google Pay
-
Karty płatnicze (Visa, Mastercard)
-
Przelewy online przez Przelewy24
Dzięki temu możesz wybrać metodę, która najbardziej Ci odpowiada.
•Ile kosztuje dostawa i jak długo trwa?
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku realizujemy tego samego dnia. W większości przypadków paczka dociera już następnego dnia roboczego. W szczególnych sytuacjach czas dostawy może wynieść do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
•Jak mogę śledzić status przesyłki?
-
E-mail z kodem śledzenia automatycznie po nadaniu paczki
-
SMS od InPost z kodem do Paczkomatu (gdy paczka dotrze)
-
Możliwość śledzenia na stronie InPost lub w aplikacji InPost Mobile
•Jak mogę zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy?
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Jeśli masz konto – przez formularz w profilu, jeśli nie – wyślij zgłoszenie na zwroty@detailbros.pl. Klient samodzielnie organizuje przesyłkę zwrotną i pokrywa jej koszty. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, pieniądze zostaną zwrócone na pierwotną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych.