FAQ - Często zadawane pytania

•Jakie formy płatności akceptujecie?

Akceptujemy najwygodniejsze i najbezpieczniejsze formy płatności:
  • BLIK
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Karty płatnicze (Visa, Mastercard)
  • Przelewy online przez Przelewy24
Dzięki temu możesz wybrać metodę, która najbardziej Ci odpowiada.

 

•Ile kosztuje dostawa i jak długo trwa?

Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku realizujemy tego samego dnia. W większości przypadków paczka dociera już następnego dnia roboczego. W szczególnych sytuacjach czas dostawy może wynieść do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

 

•Jak mogę śledzić status przesyłki?

  1. E-mail z kodem śledzenia automatycznie po nadaniu paczki
  2. SMS od InPost z kodem do Paczkomatu (gdy paczka dotrze)
  3. Możliwość śledzenia na stronie InPost lub w aplikacji InPost Mobile

 

•Jak mogę zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy?

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Jeśli masz konto – przez formularz w profilu, jeśli nie – wyślij zgłoszenie na zwroty@detailbros.pl. Klient samodzielnie organizuje przesyłkę zwrotną i pokrywa jej koszty. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, pieniądze zostaną zwrócone na pierwotną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych.